A number of major US newspapers have been dubbed the “golden handcuffs” of Chinese media.

While some of the more popular titles, such as the Wall Street Journal, have gained a lot of popularity in the last few years, there are some that are now under threat from the Chinese government.

One of the most important papers in the US is the New York Times, whose editorial policy in recent years has been to be very pro-China.

The New York Tribune and the Washington Post, on the other hand, have been at the forefront of the pro-American campaign to the extent that some have even threatened to go to war with the US if the NYT and the Post don’t go their own way.

The two papers have had some of their most recent controversies centering around the issue of fake news.

The Times, for instance, recently retracted a story on a Chinese journalist who had been arrested for “inciting ethnic strife” in Xinjiang.

The Times said it was not the first time the paper had retracted something from the official Xinjiang news agency.

In a move that could cause the NYT to go down in history as the paper of last resort, it issued a correction saying that the article had been published on an “official Xinjiang state media” site.

The paper said it had “unwittingly” shared its article with the news agency of the Xinjiang government, the Xinhua news agency, which said it could not verify the story.

The story was later retracted by the paper.

The Washington Post has also come under fire from Chinese authorities.

Last year, the paper issued a sweeping apology and a $1.2 million compensation package to a former Chinese journalist, Li Heping, who had allegedly been falsely accused of being a spy and had been sentenced to death.

In 2017, a Chinese man was sentenced to nearly 40 years in prison for the killing of a US journalist.

But the paper has continued to push for a more liberal stance.

The Post also published an op-ed article by an American professor who said that the paper was “anti-American” because it has been “soft on communism”.

The Post said it would be “inappropriate” to comment on the matter.

But even as the Times and the other American papers are facing a wave of criticism from the China government, there is a growing trend of publications in China publishing pro-US content.

For example, a new Chinese online magazine, called the People’s Daily, has been published every other week since January 1, 2017.

The article on the magazine’s website states: “We are not just interested in America and China.

We want to help the world.

We are also concerned with the situation in China and the US.

The main theme of this magazine is ‘Our way, not theirs’.”

The title of the article was a reference to the Chinese communist party slogan “One China”, a reference that has become a staple in American discourse.

In 2016, the magazine was criticized for publishing a commentary in which a Chinese dissident, Li Bingqiang, wrote that “the United States is not the same as the Soviet Union.”

The commentary, which was later removed, sparked outrage from the American government.

In January 2017, the Chinese embassy in Washington, DC, also took issue with a statement made by the American ambassador to China, Mike Rogers, in which he criticized the US “deeply regret[d] our position in the Cold War and call[ed] for an end to the Cold war”.

The embassy said the statement “appeared to be a veiled attempt to denigrate the US and China”.

The embassy said it did not condone or support any of the statements made by Rogers.

In May, the Washington Times apologized for an article it published in 2017 about a Chinese university professor who had written that the United Kingdom was “more likely to fall than the US”.

The Washington Times later said that it had made the article “in error”.

The US State Department later condemned the article, saying it had no place in the State Department’s publications guide and that it violated US government policy.

Tags: Categories: Travel